קרית טבעון היא יישוב שהתברך בתושבים/ות מעורבים, אכפתיים ורציניים. תושבים/ת רוצים לקחת חלק בתהליכי קבלת ההחלטות וקידום היישוב. רשויות חזקות המעוניינות לתכנן עתיד מיטבי חייבות לחזק ולייצר פלטפורמות של שותפות עם הכוחות האזרחיים האלו כמכפלת אפקטיביות עבור היישוב וקידומו.
מערכת היחסים בין התושבים/ות לבין המועצה המקומית קריית טבעון מושתתת על אמון. האמון הזה הוא תוצר של שקיפות במידע ובתכניות, שותפות בדרך שבה הולכים ובתהליכי קבלת ההחלטות , ונגישות של מקבלי ההחלטות והדרגים המקצועיים ברשות אל התושבים עצמם. נושאים אלו הם קריטיים ביותר למערכת האמון בין התושבים/ות למועצה.
2018 - 2023
5 שנים של תנופה לתקשורת עם התושבים/ות, שיתוף ציבור ושקיפות
בנינו מערכת פניות ציבור מקצועית ואדיבה שקולטת בשנה את המספר הלא ייאמן של 12677 פניות (נכון ל2022), מנהלת את הפניה עד לסגירה שלה.
איך עשינו את זה?
הקמנו את וואטסאפ המועצה ליידוע הציבור על תהליכים משמעותיים ולקליטת פניות ציבור.
פתחנו את פייסבוק המועצה.
בנינו משרדים חדשים ומזמינים למוקד המועצה (מרכז דולב).
הוספנו תקנים חשובים למוקד המועצה בכדי להרחיב את השירות ואת המענה.
הפכנו את המוקד למוקד רואה – הוספנו מצלמות שמחזקות את הבטחון ומאפשרות למוקד לשלוט ברמה טובה יותר ביישוב כולו.
בנינו טפסים דיגיטליים להמון פלטפורמות שצמצמו את הצורך להגיע פיזית למועצה.
יצרנו סקרי שביעות רצון קבועים שמאפשרים לנו ללמוד את צרכי הציבור ולהתאים את תכנית העבודה.
ערכנו מפגשי שכונה תקופתיים בשכונות שונות ביישוב על מנת ללמוד, לשמוע, ולהבין מה צריך לעשות ולשפר.
יצרנו מדיניות של "דלת פתוחה לתושב/ת" – בכל יום שלישי בשבוע אני מקיים עשרות פגישות (כ-1000נערכו במהלך הקדנציה) עם תושבות/ים וכמוני מחלקות המועצה השונות.
2024 - 2028
ממשיכים לשים את התושב/ת במרכז!
נרחיב את מוקד המועצה ונהפוך אותו למוקד הפועל 24/7, כולל בשעות הלילה. מתוך מטרה לשדרג את רמת הבטחון האישי ולתת מענה לנושאים קריטיים גם בלילות.
נרחיב את סקרי שביעות הרצון גם לנושאים ספיציפיים (חינוך לדוג') בכדי ללמוד ולשפר את התחום.
נגדיל את כמות המפגשים השכונתיים והאיזוריים.
נרחיב את השירותים הדיגיטליים.
ומילה אחת של תודות – לצוות האלופות של מוקד המועצה שלנו.